Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Helene - 16 augusti 2010 13:53

Nu tror jag att min lilla valp börjar bli hund, i alla fall om man dömer hunden efter håren.

Längst ryggraden börjar pälsen se annorlunda ut. Valpullen börjar försvinna och pälsen ser slätare ut.

Jag har inte sett några tappade tänder än dock, något jag ser fram emot. Trots att han faktiskt börjat bli mycket bättre när det gäller bitandet, så bits han mycket hårdare när han väl bits.

Han bet faktiskt hål på mig härom dagen!


Imorgon är det dags för första dagen på valpkurs, känns väldigt spännande!

Kingston är otroligt lyhörd och duktig när vi tränar hemma.

Men när det är någon annan hund i närheten har han plötsligt glömt vad han heter   



Här ser man skillnaden i pälsen. Det är slätt i mitten och lite "puffsigare" på kanterna.



Kingston myser i sin beanie-säng



Bus med handduk

        

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards